خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قدرت افکار

قدرت افکار

یک شخص در طول عمرش بارها و بارها سلول‌های کل بدنش تجدید می‌شود ، سوال اینجاست : پس چرا با ایجاد سلول‌های تازه باز هم بیماری ادامه پیدا میکند؟


تمام ذرات عالم در ارتباط و هماهنگی با هم قرار دارند ، این ارتباط و هماهنگی باعث رشد و تکامل جهان می‌شود زمانی که انسان ارتباط و هماهنگی خود را با کائنات از دست می‌دهد به این معناست که ارتباطش را با جریان رشد کیهانی از دست داده است.


اینگونه است که این ناهماهنگی به صورت احساسات بد و بیماری در قسمت‌های مختلف بدنش ظاهر می‌شود ، راه درمان این بیماری برقراری مجدد ارتباط با انرژی کائنات است.


قدم اول :

برای هماهنگ شدن با انرژی کائنات در جهت درمان بیماری با ذهن ارسال فرکانس‌های خوب و مثبت به کائنات است ، برای این کار باید در خود جستجو کنید و ببینید چه احساسات بدی در شما به صورت مداوم وجود دارد و تبدیل به عادت شده است؟

با تغییر باورهایتان آن‌ها را با باورهای خوب جایگزین کنید ، ایجاد باورهای خوب نیاز به تکرار زیاد و تمرین و تلاش دارد که باید بصورت مستمر باشد.

اگر انسان با تغییر دیدگاه، باورهایش را تغییر دهد، بتواند احساسات مثبت و خوبی ایجاد کند این منجر به ارسال فرکانس‌های قدرتمند به کائنات می‌شود، این فرکانس‌های قوی بر روی سلول‌های بدن تاثیر می‌گذارد بدین ترتیب سلول‌های جدید را از حالت معیوب به حالت سالم و طبیعی تولید می‌کند.

قدم دوم :

برای به دست آوردن سلامتی ارسال فرکانس‌های سلامتی به کائنات ضروری است ، این کار از طریق یک ارتباط ذهنی با جسم صورت می‌گیرد ، اگر قبل از این مدام به بیماری و عضو بیمارتان فکر می‌کردید بعد از این به سلامتی و اعضای سالمتان فکر کنید ، به طور کلی تمرکزتان را از عضو بیمار بردارید و آن را بر اعضای سالم ببرید و به آن ها توجه کنید.

مثلا اگر یک دستتان درد می‌کند رهایش کنید به آن فکر نکنید ، تلاش کنید به دست دیگرتان که سالم است فکر کنید و بابت سلامتی آن سپاسگزار باشید ، سپاسگزاری برای یک نعمت باعث افزایش آن نعمت می‌شود.

اگر در طول روز بارها و بارها برای اعضای سالم خود سپاسگزاری کنید، فرکانس‌های سلامتی را به کائنات ارسال می‌کنید و سلولهای جدید شما با این فرکانس‌های مثبت به صورت سالم تولید می‌شوند و بدن شما را سالم می کنند.

قدم سوم :

همزمان با این کارها از تجسم هم استفاده کنید ، خودتان را در یک وضعیت سالم تصور کنید که اثری از بیماری نیست و شما بسیار خوشحالید و به صورت عادی به زندگی خود ادامه می‌دهید ، تجسم روند تسریع شما را بهبود می‌بخشد و بدن و ذهن شما را سرشار از انرژی مثبت و زندگی ساز می کند.

البته در تمام این گام‌ها همواره به یاد داشته باشید که خداوند شفای شما را در درون شما قرار داده است ، همواره به این نکته بیندیشید که شما جزئی از وجود خداوند هستید و این قدرت را دارید که بتوانید جسم خود را ترمیم کنید.

هر چه ایمان شما بیشتر باشد در این کار موفق‌تر خواهید بود پس به خداوند بزرگ توکل کنید و به این راه مثبت ادامه دهید.

قدم چهارم :

برای تقویت باور و ایمانتان به دنبال نمونه‌های بهبود یافته واقعی بگردید که با استفاده از قدرت ذهن و مثبت اندیشی توانسته اند بر بیماری خود غلبه کنند ، انسان‌های بسیار زیادی توانسته‌اند بدترین بیماری‌های خود را با نیروی ایمان به خود و خدای خود درمان کنند.

وجود این نمونه‌های عینی امکان درمان و شفای بیماری‌ با ذهن و نیروی درون را ثابت می‌کند ، سیستم و قانون جهان همیشه در حال بهبودی است ، با روند طبیعی جهان هماهنگ شوید و روح و جسمتان را دائما در وضعیت بهبودی و سلامت قرار دهید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده